Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skákalová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Horáková, Monika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 79 s.

Cover

LEADER 01328ntm a22003377u 4500
001 zp55615
041 |a cze 
100 1 |a Skákalová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti 
246 |a An Analysis of Consumer Market for Expanding the Product Line of the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a spotřebitel 
653 |a produktová řada 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a consumer 
653 |a product line 
653 |a marketing environment 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Horáková, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48824  |y Plný text v Digitální knihovně UTB