Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kohoutová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 84 s. (88 893 znaků)

Cover

LEADER 01431ntm a22003617u 4500
001 zp55587
041 |a cze 
100 1 |a Kohoutová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky 
246 |a Analysis of Marketing Activities of Company SPUR, a.s. in the Marker for Medical Protective Equipment 
260 |c 2021 
300 |a 84 s. (88 893 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Marketing Research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48809  |y Plný text v Digitální knihovně UTB