Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vajzerová, Tatiana (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 47 s. (84 864)

Cover

LEADER 01512ntm a22004097u 4500
001 zp55440
041 |a eng 
100 1 |a Vajzerová, Tatiana  |4 dis 
245 1 0 |a Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication 
246 |a Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication 
260 |c 2020 
300 |a 47 s. (84 864) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a interkultúrna komunikácia 
653 |a vnímanie času 
653 |a kultúra 
653 |a časová orientácia 
653 |a biznis 
653 |a rozdiely 
653 |a odporúčania 
653 |a intercultural communication 
653 |a perception of time 
653 |a culture 
653 |a time orientation 
653 |a business 
653 |a differences 
653 |a recommendations 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48710  |y Plný text v Digitální knihovně UTB