Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fleková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01351ntm a22003377u 4500
001 zp55138
041 |a cze 
100 1 |a Fleková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino 
246 |a Project to Increase Customer Satisfaction in the Notino Online Store 
260 |c 2020 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální zákazník 
653 |a online marketing 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a zvyšování zákaznické spokojenosti 
653 |a customer satisfaction 
653 |a digital customer 
653 |a increasing customer satisfaction 
653 |a online marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48485  |y Plný text v Digitální knihovně UTB