Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolesár, Michal (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
SEO
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01464ntm a22003857u 4500
001 zp55133
041 |a cze 
100 1 |a Kolesár, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads 
246 |a Design and Optimization of PPC Campaigns for Exit Room Zlín in Programs Sklik and Google Ads 
260 |c 2020 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a PPC Reklama 
653 |a SEO 
653 |a Online marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a 5C analýza 
653 |a Reklama ve vyhledávačích 
653 |a PPC Advertisement 
653 |a SEO 
653 |a Online marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a 5C analysis 
653 |a Search engine advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48481  |y Plný text v Digitální knihovně UTB