Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koudelková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 104 s.

Cover

LEADER 01355ntm a22003617u 4500
001 zp55125
041 |a cze 
100 1 |a Koudelková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín 
246 |a Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín 
260 |c 2020 
300 |a 104 s. 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketing 
653 |a zdravotnictví 
653 |a obezita 
653 |a dětská léčebna 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing 
653 |a health care 
653 |a obesity 
653 |a children's medical center 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48474  |y Plný text v Digitální knihovně UTB