Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nosek, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 139 s. (231 780 znaků).

Cover

LEADER 01510ntm a22003857u 4500
001 zp55113
041 |a cze 
100 1 |a Nosek, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci 
246 |a The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization 
260 |c 2020 
300 |a 139 s. (231 780 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a vícekriteriální rozhodování 
653 |a příspěvková organizace 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Multicriteria decision making 
653 |a Contributory organization 
653 |a Marketing mix of services 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48464  |y Plný text v Digitální knihovně UTB