Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macháňová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 125 s. (179 036 znaků)

Cover

LEADER 01443ntm a22003617u 4500
001 zp55108
041 |a cze 
100 1 |a Macháňová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích 
246 |a The Implementation of On-line Marketing Tools into Tourism Management in Hranice 
260 |c 2020 
300 |a 125 s. (179 036 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a turistické informační centrum 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a on-line marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a tourism 
653 |a tourist information centers 
653 |a communication in marketing 
653 |a on-line marketing 
653 |a social media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48459  |y Plný text v Digitální knihovně UTB