Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kužel, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 125 s. (220 445 znaků)

Cover

LEADER 01569ntm a22004337u 4500
001 zp55107
041 |a cze 
100 1 |a Kužel, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně 
246 |a Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín 
260 |c 2020 
300 |a 125 s. (220 445 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a obsahový marketing 
653 |a Facebook reklamy 
653 |a barbershop 
653 |a Social media 
653 |a Marketing 
653 |a Online Marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Content Marketing 
653 |a Facebook Ads 
653 |a barbershop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48458  |y Plný text v Digitální knihovně UTB