|
|
|
|
LEADER |
01447ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp55035 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Věntusová, Romana
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
|
246 |
|
|
|a Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s.
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 106 s. (144 229 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a marketingová komunikace
|
653 |
|
|
|a sociální marketing
|
653 |
|
|
|a EKO-KOM
|
653 |
|
|
|a třídění odpadu
|
653 |
|
|
|a osvěta
|
653 |
|
|
|a marketing communication
|
653 |
|
|
|a social marketing
|
653 |
|
|
|a EKO-KOM
|
653 |
|
|
|a waste sorting
|
653 |
|
|
|a education
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Chovancová, Miloslava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48406
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|