Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Věntusová, Romana (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 106 s. (144 229 znaků)

Cover

LEADER 01447ntm a22003617u 4500
001 zp55035
041 |a cze 
100 1 |a Věntusová, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s. 
246 |a Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s. 
260 |c 2020 
300 |a 106 s. (144 229 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a sociální marketing 
653 |a EKO-KOM 
653 |a třídění odpadu 
653 |a osvěta 
653 |a marketing communication 
653 |a social marketing 
653 |a EKO-KOM 
653 |a waste sorting 
653 |a education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48406  |y Plný text v Digitální knihovně UTB