Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Škoda, Filip (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 119 s.

Cover

LEADER 01365ntm a22003617u 4500
001 zp55032
041 |a cze 
100 1 |a Škoda, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané společnosti 
246 |a Project of Using the Social Networks for the Marketing Purposes of Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 119 s. 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internetový marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a sociální sítě 
653 |a sociální média 
653 |a internet marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a social networks 
653 |a social media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48403  |y Plný text v Digitální knihovně UTB