Projekt budování obchodní značky Zina

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kostková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01323ntm a22003497u 4500
001 zp55008
041 |a cze 
100 1 |a Kostková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt budování obchodní značky Zina 
246 |a Project of Building Brand Zina 
260 |c 2020 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a obchodní značka 
653 |a budování hodnoty značky 
653 |a produkt 
653 |a rodinný podnik 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a brand 
653 |a brand value building 
653 |a product 
653 |a family business 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48382  |y Plný text v Digitální knihovně UTB