Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrošová, Olga (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 159 s. (27 855 znaků).

Cover

LEADER 01415ntm a22003377u 4500
001 zp55002
041 |a cze 
100 1 |a Hrošová, Olga  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová 
246 |a The Project of an Improving Marketing Communication in the Company Confectioner´s and Bakery Jana Pitrová 
260 |c 2020 
300 |a 159 s. (27 855 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a internetový marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication mix 
653 |a online marketing 
653 |a social network 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48377  |y Plný text v Digitální knihovně UTB