Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fialová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
PPC
SEO
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01408ntm a22003857u 4500
001 zp54998
041 |a cze 
100 1 |a Fialová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod 
246 |a Project of Online Marketing Communication for a New E-shop 
260 |c 2020 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a e-shop 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a sociální sítě 
653 |a UX analýza 
653 |a online marketing 
653 |a e-shop 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a social networks 
653 |a UX analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48374  |y Plný text v Digitální knihovně UTB