Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bedřich, Ing. Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 111 s. (186 945 znaků)

Cover

LEADER 01477ntm a22003617u 4500
001 zp54995
041 |a cze 
100 1 |a Bedřich, Ing. Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy 
246 |a The Project of Effective Using of Social Media Networks in Marketing Communication of the Chosen Company 
260 |c 2020 
300 |a 111 s. (186 945 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a sociální sítě 
653 |a reklama 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Marketing communications 
653 |a social networks 
653 |a advertisement 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48371  |y Plný text v Digitální knihovně UTB