Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pippalová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Lorencová, Soňa (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 61 s. (80 653)

Cover

LEADER 01531ntm a22004097u 4500
001 zp54622
041 |a cze 
100 1 |a Pippalová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole 
246 |a The teacher as an actor of the primarily speech therapy prevention in the kindergarten 
260 |c 2020 
300 |a 61 s. (80 653) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a logopedická prevence 
653 |a komunikační schopnost 
653 |a narušená komunikační schopnost 
653 |a dítě předškolního věku 
653 |a učitel 
653 |a rodič 
653 |a rozvoj řeči 
653 |a logopaedic prevention 
653 |a communication ability 
653 |a impaired communication ability 
653 |a preschool-age child 
653 |a teacher 
653 |a parent 
653 |a speech development 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lorencová, Soňa  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48090  |y Plný text v Digitální knihovně UTB