LEADER 01811ntm a22004577u 4500
001 zp54611
041 |a cze 
100 1 |a Králíková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Rozvoj komunikačních dovedností dětí v mateřské škole z pohledu učitele 
246 |a Development of communication skills of children in kindergarten from the perspective of teacher 
260 |c 2020 
300 |a 81 s. (121 406 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikační dovednost 
653 |a neverbální komunikace 
653 |a verbální komunikace 
653 |a jazykové roviny 
653 |a ontogeneze řeči 
653 |a kognitivní vývoj 
653 |a výukové metody 
653 |a organizační formy výuky 
653 |a Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání 
653 |a Communication skills 
653 |a nonverbal communication 
653 |a verbal communication 
653 |a language levels 
653 |a speech ontogenesis 
653 |a cognitive Development 
653 |a teaching methods 
653 |a organizational forms of education 
653 |a Framework Educational Program for Preschool Education 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tallová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48079  |y Plný text v Digitální knihovně UTB