|
|
|
|
LEADER |
01811ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp54611 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Králíková, Jitka
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Rozvoj komunikačních dovedností dětí v mateřské škole z pohledu učitele
|
246 |
|
|
|a Development of communication skills of children in kindergarten from the perspective of teacher
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 81 s. (121 406 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Komunikační dovednost
|
653 |
|
|
|a neverbální komunikace
|
653 |
|
|
|a verbální komunikace
|
653 |
|
|
|a jazykové roviny
|
653 |
|
|
|a ontogeneze řeči
|
653 |
|
|
|a kognitivní vývoj
|
653 |
|
|
|a výukové metody
|
653 |
|
|
|a organizační formy výuky
|
653 |
|
|
|a Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
|
653 |
|
|
|a Communication skills
|
653 |
|
|
|a nonverbal communication
|
653 |
|
|
|a verbal communication
|
653 |
|
|
|a language levels
|
653 |
|
|
|a speech ontogenesis
|
653 |
|
|
|a cognitive Development
|
653 |
|
|
|a teaching methods
|
653 |
|
|
|a organizational forms of education
|
653 |
|
|
|a Framework Educational Program for Preschool Education
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Tallová, Barbora
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48079
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|