Prostorová tvorba a její význam pro děti předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dabergerová, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Vašíková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 79 s.

Cover

LEADER 01491ntm a22004097u 4500
001 zp54602
041 |a cze 
100 1 |a Dabergerová, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Prostorová tvorba a její význam pro děti předškolního věku 
246 |a Spatial art and its importance for preschool children 
260 |c 2020 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a výtvarný projekt 
653 |a výtvarný projev 
653 |a prostorová instalace 
653 |a prostorová inteligence 
653 |a prostorová orientace 
653 |a prostorová tvorba 
653 |a prostorové cítění 
653 |a art project 
653 |a artistic expression 
653 |a spatial creation 
653 |a spatial installation 
653 |a spatial intelligence 
653 |a spatial orientation 
653 |a spatial perception 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašíková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48071  |y Plný text v Digitální knihovně UTB