Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Smočková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 79 s. (125 716 znaků)

Cover

LEADER 01230ntm a22003137u 4500
001 zp54594
041 |a cze 
100 1 |a Smočková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí 
246 |a The use of digital technologies to support children's literacy 
260 |c 2020 
300 |a 79 s. (125 716 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální technologie 
653 |a gramotnost 
653 |a čtenářská pregramotnost 
653 |a digital technology 
653 |a preliteracy 
653 |a reading preliteracy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48064  |y Plný text v Digitální knihovně UTB