|
|
|
|
LEADER |
01181ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp54581 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Uherková, Pavlína
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí
|
246 |
|
|
|a Parents' implicit theories about early childhood literacy
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 62 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a raná gramotnost
|
653 |
|
|
|a čtenářská gramotnost
|
653 |
|
|
|a implicitní teorie
|
653 |
|
|
|a early literacy
|
653 |
|
|
|a reading grammar
|
653 |
|
|
|a implicit theory
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Gavora, Peter
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48053
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|