Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Uherková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Gavora, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 62 s.

Cover

LEADER 01181ntm a22003137u 4500
001 zp54581
041 |a cze 
100 1 |a Uherková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí 
246 |a Parents' implicit theories about early childhood literacy 
260 |c 2020 
300 |a 62 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a raná gramotnost 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a implicitní teorie 
653 |a early literacy 
653 |a reading grammar 
653 |a implicit theory 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gavora, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48053  |y Plný text v Digitální knihovně UTB