|
|
|
|
LEADER |
01417ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp54575 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Horáčková, Martina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte
|
246 |
|
|
|a Diagnostic portfolio as a teacher's tool of child's development
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 97 s. (112 625 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a diagnostické portfolio
|
653 |
|
|
|a diagnostický nástroj
|
653 |
|
|
|a diagnostická kompetence učitele
|
653 |
|
|
|a individualizace ve vzdělávání
|
653 |
|
|
|a mateřská škola
|
653 |
|
|
|a diagnostic portfolio
|
653 |
|
|
|a diagnostic tool
|
653 |
|
|
|a diagnostic competence
|
653 |
|
|
|a individualization in education
|
653 |
|
|
|a preschool
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Petrů Puhrová, Barbora
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48047
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|