Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáčková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Petrů Puhrová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 97 s. (112 625 znaků)

Cover

LEADER 01417ntm a22003617u 4500
001 zp54575
041 |a cze 
100 1 |a Horáčková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte 
246 |a Diagnostic portfolio as a teacher's tool of child's development 
260 |c 2020 
300 |a 97 s. (112 625 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a diagnostické portfolio 
653 |a diagnostický nástroj 
653 |a diagnostická kompetence učitele 
653 |a individualizace ve vzdělávání 
653 |a mateřská škola 
653 |a diagnostic portfolio 
653 |a diagnostic tool 
653 |a diagnostic competence 
653 |a individualization in education 
653 |a preschool 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrů Puhrová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48047  |y Plný text v Digitální knihovně UTB