|
|
|
|
LEADER |
01786ntm a22006017u 4500 |
001 |
zp54517 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Švarcová, Kristýna
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vývoj a architektura grafických karet
|
246 |
|
|
|a The Evolution and Architecture of Graphics Cards
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 69 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Informační technologie v administrativě
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Information Technologies in Administration
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Grafická karta
|
653 |
|
|
|a vývoj
|
653 |
|
|
|a paměť
|
653 |
|
|
|a sběrnice
|
653 |
|
|
|a rozhraní
|
653 |
|
|
|a GPU
|
653 |
|
|
|a architektura
|
653 |
|
|
|a grafická pipeline
|
653 |
|
|
|a GPGPU
|
653 |
|
|
|a CUDA
|
653 |
|
|
|a OpenCL
|
653 |
|
|
|a API
|
653 |
|
|
|a DirectX
|
653 |
|
|
|a OpenGL
|
653 |
|
|
|a Unifikované Shadery
|
653 |
|
|
|a Graphics card
|
653 |
|
|
|a evolution
|
653 |
|
|
|a memory
|
653 |
|
|
|a bus
|
653 |
|
|
|a interface
|
653 |
|
|
|a GPU
|
653 |
|
|
|a architecture
|
653 |
|
|
|a graphics pipeline
|
653 |
|
|
|a GPGPU
|
653 |
|
|
|a CUDA
|
653 |
|
|
|a OpenCL
|
653 |
|
|
|a API
|
653 |
|
|
|a DirectX
|
653 |
|
|
|a OpenGL
|
653 |
|
|
|a Unified Shaders
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Sysel, Martin
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48015
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|