|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp54517 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Švarcová, Kristýna
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Vývoj a architektura grafických karet
|
| 246 |
|
|
|a The Evolution and Architecture of Graphics Cards
|
| 260 |
|
|
|c 2020
|
| 300 |
|
|
|a 69 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Informační technologie v administrativě
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Information Technologies in Administration
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Grafická karta
|
| 653 |
|
|
|a vývoj
|
| 653 |
|
|
|a paměť
|
| 653 |
|
|
|a sběrnice
|
| 653 |
|
|
|a rozhraní
|
| 653 |
|
|
|a GPU
|
| 653 |
|
|
|a architektura
|
| 653 |
|
|
|a grafická pipeline
|
| 653 |
|
|
|a GPGPU
|
| 653 |
|
|
|a CUDA
|
| 653 |
|
|
|a OpenCL
|
| 653 |
|
|
|a API
|
| 653 |
|
|
|a DirectX
|
| 653 |
|
|
|a OpenGL
|
| 653 |
|
|
|a Unifikované Shadery
|
| 653 |
|
|
|a Graphics card
|
| 653 |
|
|
|a evolution
|
| 653 |
|
|
|a memory
|
| 653 |
|
|
|a bus
|
| 653 |
|
|
|a interface
|
| 653 |
|
|
|a GPU
|
| 653 |
|
|
|a architecture
|
| 653 |
|
|
|a graphics pipeline
|
| 653 |
|
|
|a GPGPU
|
| 653 |
|
|
|a CUDA
|
| 653 |
|
|
|a OpenCL
|
| 653 |
|
|
|a API
|
| 653 |
|
|
|a DirectX
|
| 653 |
|
|
|a OpenGL
|
| 653 |
|
|
|a Unified Shaders
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Sysel, Martin
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/48015
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|