Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Častulíková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Illík, Rostislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01394ntm a22003617u 4500
001 zp5448
041 |a cze 
100 1 |a Častulíková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma 
246 |a The EB company's design manual including advertisment strategy of the Tescoma company 
260 |c 2007 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Multimedia a design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design 
500 |a Ústav: Ústav produktového designu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a design manuál 
653 |a cílová skupina 
653 |a charakteristika produktu 
653 |a média 
653 |a reklamní sdělení 
653 |a design manual 
653 |a target group 
653 |a characteristic of product 
653 |a media 
653 |a advertising message 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Illík, Rostislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4640  |y Plný text v Digitální knihovně UTB