Aplikace virtuální reality v Unity Engine

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Olejník, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 78 s. (74 614 znaků)

Cover

LEADER 01386ntm a22004337u 4500
001 zp54276
041 |a cze 
100 1 |a Olejník, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Aplikace virtuální reality v Unity Engine 
246 |a A Virtual Reality Application in the Unity Engine 
260 |c 2020 
300 |a 78 s. (74 614 znaků) 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Oculus 
653 |a Quest 
653 |a Unity 
653 |a Engine 
653 |a virtuální 
653 |a realita 
653 |a prostředí 
653 |a aplikace 
653 |a Oculus 
653 |a Quest 
653 |a Unity 
653 |a Engine 
653 |a virtual 
653 |a reality 
653 |a enviroment 
653 |a application 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47877  |y Plný text v Digitální knihovně UTB