Demonštrácia rozhodovacích herných algoritmov v Unity 3D

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Panáček, Martin (Dissertant)
Other Authors: Vala, Radek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2020
Subjects:
A*
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22004337u 4500
001 zp54218
041 |a slo 
100 1 |a Panáček, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Demonštrácia rozhodovacích herných algoritmov v Unity 3D 
246 |a The Demonstration of Decision-making Game Algorithms in Unity 3D 
260 |c 2020 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Hľadanie ciest 
653 |a rozhodovanie 
653 |a umelá inteligencia 
653 |a Dijkstra 
653 |a A* 
653 |a konečné automaty 
653 |a rozhodovacie stromy 
653 |a Unity 3D 
653 |a Pathfinding 
653 |a decision making 
653 |a artificial intelligence 
653 |a Dijkstra 
653 |a A* 
653 |a finite state machines 
653 |a behavior trees 
653 |a Unity 3D 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vala, Radek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47848  |y Plný text v Digitální knihovně UTB