Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zlámal, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Hruda, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 40 s. (55 265)

Cover

LEADER 01343ntm a22003857u 4500
001 zp54017
041 |a cze 
100 1 |a Zlámal, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry 
246 |a Creating Adaptive Sound for Videogames 
260 |c 2020 
300 |a 40 s. (55 265) 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Sound Editing 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a počítačové hry 
653 |a implementace 
653 |a zvuková skladba 
653 |a adaptivní hudba 
653 |a Wwise 
653 |a FMOD 
653 |a videogames 
653 |a implementation 
653 |a sound design 
653 |a adaptive music 
653 |a Wwise 
653 |a FMOD 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hruda, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47738  |y Plný text v Digitální knihovně UTB