|
|
|
|
LEADER |
01625ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp53989 |
041 |
|
|
|a slo
|
100 |
1 |
|
|a Mikušinec, Peter
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
|
246 |
|
|
|a 1. Theoretical Part: Editing As a Formal Principle of Viewer Reception Influence in Product Part of TV Commercial. Case Study: Czech Supermarket Commercial. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Length 20 Minutes., Video Editing
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 68 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Film Editing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Reklama
|
653 |
|
|
|a Strihová skladba
|
653 |
|
|
|a Vnímanie
|
653 |
|
|
|a Vplyv
|
653 |
|
|
|a Očná kamera
|
653 |
|
|
|a Advertising
|
653 |
|
|
|a Video editing
|
653 |
|
|
|a Perception
|
653 |
|
|
|a Impact
|
653 |
|
|
|a Eye camera
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Nemeškal, Libor
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/47712
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|