Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikušinec, Peter (Dissertant)
Other Authors: Nemeškal, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01625ntm a22003617u 4500
001 zp53989
041 |a slo 
100 1 |a Mikušinec, Peter  |4 dis 
245 1 0 |a Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket 
246 |a 1. Theoretical Part: Editing As a Formal Principle of Viewer Reception Influence in Product Part of TV Commercial. Case Study: Czech Supermarket Commercial. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Length 20 Minutes., Video Editing 
260 |c 2020 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Film Editing 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a Strihová skladba 
653 |a Vnímanie 
653 |a Vplyv 
653 |a Očná kamera 
653 |a Advertising 
653 |a Video editing 
653 |a Perception 
653 |a Impact 
653 |a Eye camera 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Nemeškal, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47712  |y Plný text v Digitální knihovně UTB