Užití product placementu v audiovizuálním díle

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašáková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Mayer, Viktor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 188 s. (230 591 znaků)

Cover

LEADER 01559ntm a22004097u 4500
001 zp53611
041 |a cze 
100 1 |a Vašáková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Užití product placementu v audiovizuálním díle 
246 |a 1. Theoretical part: Use of Product Placement in Audio-visual Piece of Work (Mgr. Viktor Mayer) 2. Practical part: Audio-visual work or thematic collection of audio-visual pieces of work, length minimally 20 min., production. (Mgr. Viktor Mayer) 
260 |c 2019 
300 |a 188 s. (230 591 znaků) 
500 |a Studijní obor: Produkce 
500 |a Studijní obor: Film Production 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a product placement 
653 |a televize 
653 |a televizní seriál 
653 |a marketing 
653 |a pokuta 
653 |a divák 
653 |a producent 
653 |a product placement 
653 |a television 
653 |a TV series 
653 |a marketing 
653 |a penalty 
653 |a audience 
653 |a producer 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mayer, Viktor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45779  |y Plný text v Digitální knihovně UTB