Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováčková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 146 s.

Cover

LEADER 01656ntm a22004577u 4500
001 zp53487
041 |a cze 
100 1 |a Nováčková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou 
246 |a Marketing and Communication Strategy for a Start up Confectionery with a Cafe 
260 |c 2019 
300 |a 146 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingová strategie 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a analýza konkurence 
653 |a reklama 
653 |a kavárna 
653 |a cukrářská výroba 
653 |a Marketing Plan 
653 |a Service Marketing 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Marketing Strategy 
653 |a PEST Analysis 
653 |a Competition Analysis 
653 |a Advertising 
653 |a Cafe 
653 |a Confectionery 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45726  |y Plný text v Digitální knihovně UTB