Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Langpaulová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
PR
Physical Description: 78 s. (117 797 znaků)

Cover

LEADER 01537ntm a22003977u 4500
001 zp53479
041 |a cze 
100 1 |a Langpaulová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy 
246 |a The Influence of Individual Forms of PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees 
260 |c 2019 
300 |a 78 s. (117 797 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Interní komunikace 
653 |a PR 
653 |a firemní kultura 
653 |a franšíza 
653 |a firemní klima 
653 |a motivace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a internal communication 
653 |a public relation 
653 |a motivation 
653 |a franchise 
653 |a company feelings and clima 
653 |a my own marekting research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45719  |y Plný text v Digitální knihovně UTB