Design souboru reklamních produktů pro podporu prodeje, P.O.P. materiály

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nakládal, Stanislav (Dissertant)
Other Authors: Škarka, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01399ntm a22003737u 4500
001 zp5346
041 |a cze 
100 1 |a Nakládal, Stanislav  |4 dis 
245 1 0 |a Design souboru reklamních produktů pro podporu prodeje, P.O.P. materiály 
246 |a Design of advertisement products for sales promotions, POP material 
260 |c 2007 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Multimedia a design - Průmyslový design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Industrial Design 
500 |a Ústav: Ústav produktového designu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a POP prostředky 
653 |a shop in shop 
653 |a in-store 
653 |a senzorický marketing 
653 |a POP materiál 
653 |a POP media 
653 |a shop in shop 
653 |a in-store 
653 |a Popai 
653 |a sensory marketing 
653 |a POP material 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Škarka, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3893  |y Plný text v Digitální knihovně UTB