Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Varmužová, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 84 s. (17 905 znaků)

Cover

LEADER 01359ntm a22003377u 4500
001 zp53438
041 |a cze 
100 1 |a Varmužová, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy 
246 |a Marketing Communication as a Tool for Promoting Sustainable Fashion 
260 |c 2019 
300 |a 84 s. (17 905 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a udržitelnost 
653 |a udržitelná móda 
653 |a komunikační kampaň 
653 |a marketing communication 
653 |a sustainability 
653 |a sustainable Fashion 
653 |a communication campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45694  |y Plný text v Digitální knihovně UTB