Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaculčíková, Nela (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01416ntm a22003857u 4500
001 zp53437
041 |a cze 
100 1 |a Vaculčíková, Nela  |4 dis 
245 1 0 |a Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů 
246 |a Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products 
260 |c 2019 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a emoce 
653 |a rozhodovací proces 
653 |a značka 
653 |a Coca Cola 
653 |a Freeway Cola 
653 |a Pepsi Cola 
653 |a Emotion 
653 |a Decision-Making Proces 
653 |a Brand 
653 |a Coca Cola 
653 |a Freeway Cola 
653 |a Pepsi Cola 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45693  |y Plný text v Digitální knihovně UTB