Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šůstková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 161 s. (249 616 znaků)

Cover

LEADER 01458ntm a22003857u 4500
001 zp53436
041 |a cze 
100 1 |a Šůstková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora 
246 |a Film Marketing in the Czech Republic from Perspective of the Viewers and Film Distributors 
260 |c 2019 
300 |a 161 s. (249 616 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a filmový marketing 
653 |a propagace audiovizuálního díla 
653 |a filmová distribuce 
653 |a film 
653 |a kino 
653 |a marketing 
653 |a film marketing 
653 |a promotion of audiovisual works 
653 |a film distribution 
653 |a film 
653 |a cinema 
653 |a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45692  |y Plný text v Digitální knihovně UTB