Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Medlíková, Marie (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 102 s. (213 868 znaků)

Cover

LEADER 01410ntm a22003617u 4500
001 zp53408
041 |a cze 
100 1 |a Medlíková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu 
246 |a Online Marketing Communication of Town Jičín in Relation to Tourism 
260 |c 2019 
300 |a 102 s. (213 868 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a online komunikace 
653 |a destinační marketing 
653 |a cestovní ruch 
653 |a sociální sítě 
653 |a onli-ne marketing 
653 |a online communication 
653 |a destination marketing 
653 |a tourism 
653 |a social media 
653 |a online marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45670  |y Plný text v Digitální knihovně UTB