Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janovská, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01516ntm a22004097u 4500
001 zp53381
041 |a cze 
100 1 |a Janovská, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y 
246 |a The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops 
260 |c 2019 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Bezobalové prodejny 
653 |a generace X 
653 |a generace Y 
653 |a nulový odpad 
653 |a sociální marketing 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a udržitelnost 
653 |a Corporate Social Responsibility 
653 |a Social Marketing 
653 |a Sustainability 
653 |a Generation X 
653 |a Generation Z 
653 |a Zero Waste 
653 |a Zero Waste Shops 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45655  |y Plný text v Digitální knihovně UTB