Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Henzlová, Denisa (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 99 s. (145 264 znaků)

Cover

LEADER 01355ntm a22003617u 4500
001 zp53377
041 |a cze 
100 1 |a Henzlová, Denisa  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku 
246 |a Perception of Rondo Brand Focused on Facebook Communication 
260 |c 2019 
300 |a 99 s. (145 264 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a vnímání značky 
653 |a nová média 
653 |a Facebook 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a značka 
653 |a brand perception 
653 |a new media 
653 |a Facebook 
653 |a marketing communication 
653 |a brand 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45652  |y Plný text v Digitální knihovně UTB