Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bílková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01538ntm a22004217u 4500
001 zp53368
041 |a cze 
100 1 |a Bílková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity 
246 |a Communication Strategy of Faculty of Economics and Administration of Masaryk University 
260 |c 2019 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing služeb 
653 |a image 
653 |a značka 
653 |a brand 
653 |a brand archetyp 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a komunikační strategie 
653 |a školský marketing 
653 |a Services marketing 
653 |a image 
653 |a brand 
653 |a brand archetype 
653 |a marketing research 
653 |a communication strategy 
653 |a school marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45645  |y Plný text v Digitální knihovně UTB