Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plecová, Aneta (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 55 s. (87 401 znaků)

Cover

LEADER 01684ntm a22004097u 4500
001 zp53357
041 |a cze 
100 1 |a Plecová, Aneta  |4 dis 
245 1 0 |a Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence 
246 |a Comparison of the Effectiveness of the Various Communication Mix Tools of the Selected Company within the Competition 
260 |c 2019 
300 |a 55 s. (87 401 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a efektivita marketingu 
653 |a měření efektivity marketingu 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a communication tools 
653 |a effectiveness of marketing 
653 |a measurement of marketing effectiveness 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45634  |y Plný text v Digitální knihovně UTB