Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Otáhalová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 66 s. (79 153 znaků)

Cover

LEADER 01464ntm a22004097u 4500
001 zp53355
041 |a cze 
100 1 |a Otáhalová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe 
246 |a Design Manual - Application of Logos and Visual Elements of the Brand into Practice 
260 |c 2019 
300 |a 66 s. (79 153 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a design manuál 
653 |a logo 
653 |a značka 
653 |a design 
653 |a firemní identita 
653 |a vizuální identita 
653 |a vinařství 
653 |a manual design 
653 |a logo 
653 |a brand 
653 |a design 
653 |a a corporate identity 
653 |a a visual identity 
653 |a winery 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45632  |y Plný text v Digitální knihovně UTB