Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lysáková, Jiřina (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01257ntm a22003137u 4500
001 zp53315
041 |a cze 
100 1 |a Lysáková, Jiřina  |4 dis 
245 1 0 |a Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem 
246 |a Mystery Shopping as an Effective Form of Communication with a Customer 
260 |c 2019 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a mystery shopping 
653 |a povědomí 
653 |a zájem o mystery shopping 
653 |a mystery shopping 
653 |a awareness 
653 |a interest of mystery shopping 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45601  |y Plný text v Digitální knihovně UTB