Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čerstvá, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 72 s. (109 098)

Cover

LEADER 01705ntm a22004337u 4500
001 zp53303
041 |a cze 
100 1 |a Čerstvá, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj 
246 |a Marketing Communication in Company BITO Storage Systems CZ s.r.o. and its Further Development 
260 |c 2019 
300 |a 72 s. (109 098) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a internetový marketing 
653 |a B2B marketingová komunikace 
653 |a sociální sítě 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýa pěti sil 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a online marketing 
653 |a B2B marke-ting communication 
653 |a social media 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a PESTLE analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45592  |y Plný text v Digitální knihovně UTB