Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bartóková, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Nemeškalová, Markéta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 64 s. (88 346 znaků)

Cover

LEADER 01513ntm a22003617u 4500
001 zp53300
041 |a cze 
100 1 |a Bartóková, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o. 
246 |a The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company 
260 |c 2019 
300 |a 64 s. (88 346 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a firemní kultura 
653 |a změna firemní kultury 
653 |a manažer 
653 |a vliv manažera na firemní kulturu 
653 |a manažerské role 
653 |a corporate culture 
653 |a change of corporate culture 
653 |a manager 
653 |a manager's influence on the corporate culture 
653 |a manager's roles 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Nemeškalová, Markéta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45589  |y Plný text v Digitální knihovně UTB