Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zábranská, Hana (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
WWF
Physical Description: 73 s. (113 013 znaků)

Cover

LEADER 01509ntm a22004097u 4500
001 zp53288
041 |a cze 
100 1 |a Zábranská, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund 
246 |a Use of Emotional Appeals in the World Wildlife Fund Campaigns 
260 |c 2019 
300 |a 73 s. (113 013 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální marketing 
653 |a sociální reklama 
653 |a neziskový sektor 
653 |a emoce 
653 |a emocionální apel 
653 |a World Wildlife Fund 
653 |a WWF 
653 |a Social marketing 
653 |a social advertising 
653 |a non-profit sector 
653 |a emotions 
653 |a emotional appeal 
653 |a World Wildlife Fund 
653 |a WWF 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45579  |y Plný text v Digitální knihovně UTB