Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kurka, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01409ntm a22004097u 4500
001 zp53251
041 |a cze 
100 1 |a Kurka, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách 
246 |a The Phenomenon of Professional Esports in Video Games 
260 |c 2019 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Digitální hry 
653 |a Digitální komunikace 
653 |a Esport 
653 |a Progaming 
653 |a Facebook 
653 |a Twitch 
653 |a Marketing 
653 |a Video games 
653 |a Digital communication 
653 |a Esports 
653 |a Pro Gaming 
653 |a Facebook 
653 |a Twitch 
653 |a Marke-ting 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45546  |y Plný text v Digitální knihovně UTB