Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horňák, Marek (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 62 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22004097u 4500
001 zp53148
041 |a cze 
100 1 |a Horňák, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností 
246 |a Public Attitude Towards Marketing Activities of Betting Companies 
260 |c 2019 
300 |a 62 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kurzové sázení 
653 |a hazard 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingové aktivity 
653 |a analýza 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a course betting 
653 |a gambling 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing activities 
653 |a analysis 
653 |a quantitative research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45479  |y Plný text v Digitální knihovně UTB