|
|
|
|
LEADER |
02154ntm a22006497u 4500 |
001 |
zp52831 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Drvota, Vojtěch
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Interpretace fotografie ve filmovém diskurzu 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Electrotrash b) volné fotografie - výstavní soubor: Framework
|
246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Interpreting Photography in Film Discourse 2. Practical part: a) Electrotrash b) Framework
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 41 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Multimédia a design - Reklamní fotografie
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Multimedia and Design - Advertising Photography
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Reklamní fotografie
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a fotografie
|
653 |
|
|
|a film
|
653 |
|
|
|a obraz
|
653 |
|
|
|a malba
|
653 |
|
|
|a inscenovaná fotografie
|
653 |
|
|
|a dokumentární fotografie
|
653 |
|
|
|a režisér
|
653 |
|
|
|a kameraman
|
653 |
|
|
|a fotograf
|
653 |
|
|
|a kompozice
|
653 |
|
|
|a perspektiva
|
653 |
|
|
|a čas
|
653 |
|
|
|a realita
|
653 |
|
|
|a fikce
|
653 |
|
|
|a oko
|
653 |
|
|
|a pozorování
|
653 |
|
|
|a optika
|
653 |
|
|
|a : photography
|
653 |
|
|
|a film
|
653 |
|
|
|a picture
|
653 |
|
|
|a painting
|
653 |
|
|
|a staged photography
|
653 |
|
|
|a documentary photography
|
653 |
|
|
|a di-rector
|
653 |
|
|
|a cinematographer
|
653 |
|
|
|a photographer
|
653 |
|
|
|a composition
|
653 |
|
|
|a perspective
|
653 |
|
|
|a time
|
653 |
|
|
|a reality
|
653 |
|
|
|a fiction
|
653 |
|
|
|a eye
|
653 |
|
|
|a observation
|
653 |
|
|
|a optics
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Reichstäter, Michal
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/45275
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|