Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jánošík, Michal (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 61 s. (89 988 znaků)

Cover

LEADER 01369ntm a22003617u 4500
001 zp52806
041 |a cze 
100 1 |a Jánošík, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p 
246 |a Raising Customer Satisfaction of Selected Branch of Česká Pošta s.p 
260 |c 2019 
300 |a 61 s. (89 988 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a customer 
653 |a customer satisfaction 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a questi-onnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45258  |y Plný text v Digitální knihovně UTB