Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ondrušková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Bartók, Ottó (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 74 s. (96 481 znaků)

Cover

LEADER 01356ntm a22003617u 4500
001 zp52686
041 |a cze 
100 1 |a Ondrušková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti 
246 |a Analysis of Social Networks and its Utilization in Selected Company 
260 |c 2019 
300 |a 74 s. (96 481 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a internetová reklama 
653 |a sociální média 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a marketing 
653 |a internet advertising 
653 |a social media 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bartók, Ottó  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45174  |y Plný text v Digitální knihovně UTB