Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Buráňová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Culík Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
CRM
Physical Description: 69 s. (78 543 znaků)

Cover

LEADER 01533ntm a22003617u 4500
001 zp52662
041 |a cze 
100 1 |a Buráňová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939 
246 |a Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and Their Development Based on the Principles of the Bata Management System until 1939 
260 |c 2019 
300 |a 69 s. (78 543 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a péče o zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a služby 
653 |a komunikace 
653 |a Systém řízení Baťa 
653 |a customer care 
653 |a CRM 
653 |a services 
653 |a communication 
653 |a Bata Managemet System 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Culík Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45161  |y Plný text v Digitální knihovně UTB